Kizim 7 ay 4 gunluk. 6.ayla birlikte tadimlara basladik. Yogurt, bal kabagi, yesil kabak, havuc, patates, elma, muz, seftali verdim. 3 gun kuralina bagli kalmaya calistim; ama hicbir sey vermedigim gunler de oldu. Bu ara irmikli, pirinc unlu; muzla ve kudus hurmasiyla tatlandirilmis muhallebiler vermeye calisiyorum. Ama kizim bastan beri cok isteksiz. İlk kasigi merak edip yiyor sonrasinda agzi kilit🤦🏼♀️ Zorlamak istemiyorum; ama bir iki kasik daha yesin diye baska bir sey uzatip agzini actirip caktirmadan mamasini sokuyorum agzina ya da agliyorken hop veriyorum hemen. Agzina konunca yiyor, pek cikarmiyor. Bu hep boyle mi gidecek, ben bir yerde hata mi yaptim da yemiyor, sizde durumlar nasil, yemeye tesvik icin bir stratejiniz var mi ? Ne kadar su vermem gerek?