Kizlar birşey danışmak istiyorum. Oglum 8 ay 13 günlük. Bu zamana kadar hep basiginde yattı. 6 aylik oldugunda odasini ayırdik. Sıkıntı yaşamadık. Gündüz ve gece uykuları düzenli. Yalniz 2 gündür. Gündüzleri özellikle uyku saatinde yatırıyorum odasina götürüp beşiğine yatırıyorum tedirgin oluyor odasına girince. Odadan çıkıyorum 2 dk geçiyor geçmiyor çığlık atarak ağlıyor . Korkuyor gibi salona getiriyorum koltuklara falan uzun uzun bakıyor gözleri doluyor birden iç ceke ceke ağlıyor. Dün acaba esime birşey oldu da onu mu hissetti diye bile düşündüm. Üzülüyor korkuyor gibi. Kuran açıyorum oyle uykuya dalıyor. Ve salonda yatıyor 2 gundur. Oğlumun odasinin karşısında tuvalet var. Annem orda yatırma bebekler herseyi görür. Korkar odasina kuran koy demişti. Koydum ama odasi hala orda onunla alakali olabilir mi. Gercekten birseyden korkuyor gibi çünkü. Ya da ne bileyim atak dönemi falan mi dişleri de cikmaya başladı ondan olabiilir mi. ( bir yeri ağrıyor açıyor gibi değil hüzünlü hüzünlü korka korka ağlıyor )