Kızlar bebeğim sol kolunu hareket az ettirior. Prematüre doğmuştu sezeryanla. Özel hastaneye gidiorm doktrma söyledm baktı kaldırması benim için önemli dddi ve sıkıntı yok dedi. Ama içim içimi yiyor özel muayahanesi olan bi çocuk doktru buldm benm bulundğm il küçük burada bu doktr iyiymş. Sizce onada götüreyim mi