40 günlük oğlum ve boynunda sağ kulak altında bir şişlik var, kafası da genelde o tarafa eğik oluyor. Doktorumuzla konuştuk doğumdan kaynaklı kaslarda kanama olabiliyormuş dokunmayın düzelir dedi.Bir fizyoterapist arkadaşımda tortikollise (boyun kaslarında kısalma gibi birşey sanırım) olduğunu ve Geç kalınmadan masajla onun düzeltilmesi gerektiğini söylüyor. Böyle bir şey yaşayan var mı ?