Uykusuzzannee Kızlar merhaba 🤚🏻 hepimizin şikayetçi olduğu bi konu ödemler ve kilolar🤦🏻♀️ Hamile kaldığım kiloya dönmeme 1 bucuk kilo kaldı ama hala şişim nasıl gidecek bu ödem😞 bu arada 3 ay 22 günlük bebeğim var emziriyorum 🙇🏻♀️
Emin_e Uykusuzzannee zamanla gidiyordur ama bende de kaldi, her odem atici da emzirirken kullanilmiyor ama ananas odem atmaya iyi geliyor deneyin isterseniz
Uykusuzzannee Emin_e evet öyleymiş😐 bende de kaldı biraz gitti ama biraz var 😞 diyetisyene mi gitsem diye düşünüyorum artık
Uykusuzzannee Emin_e arkadaşım emzirirken diyetisyene gitti sütü azalmamış çokta güzel kilo verdi maden suyu nane limon yeşil elma 2 litre suya karıştırıp içebilirsin demiş bilmiyorum faydası olur mu🤷🏻♀️
Uykusuzzannee Hilalse içiyorum canım 3 garanti 4 falan da olduğu oluyor ama hala gitmedi aynı kiloma dönmek üzereyim ama ödemi de bi atabilsem
Hilalse Uykusuzzannee [url=https://hizliresim.com/K18qzQ][img]https://i.hizliresim.com/K18qzQ.png[/img][/url]