Merhaba güzel hanımlar 6 aylığı doldurmuş 7 ye ilerleyen bebeğim var ek gıdadayız her şeyi elimden geldiğince evde yapma ya çalışıyorum ama bebek biskivisi ve ekmek konusinda sizler ne yapıyorsunuz evde yapan varsa tarif verebilir mi içine ne konmalı konmamalı kestiremedim internette çok fazla tarif var ya da internetten alan var mı bu ikisini .. organik şu marka diyebilceginiz ? Ben internette aşçı anne diye bir yer var ordan aldım biskivi kişiye özel yapılıyormuş ama biraz sert hemen yumuşamıyor sizler kullaniyor musunuz deneyimli annelerin tavsiyelerini alabilir miyim şimdiden teşekkür ederim..:))