Keziban ben test yapılmadan kullanma taraftarı değilim açıkcası. 8 aylık olduğunda kan testi yapılacak ona göre eksiklik varsa vereceğim. Benim çocuklarımda kalsiyun ve demir değerleri normal çıkıyor hep. Özellikle doktor ilk kızımda 6. Aydan sonra d vitaminini verme artık demişti. Kalsiyumu fazla kansızlık yok ve demir depoları dolu dedi. Bıngıldağını kapatacak fazlası dedi. Şimdi ikinci kızımda da aynısı oluyor. O yüzden bekleme taraftarıym.