Merhaba arkadaşlar, römerin otokoltuğunu almıştık fakat aşırı terletme ve kafa kısmının kılıfında sorun olması nedeniyle iade yaptık. Şimdi yeni bir otokoltuğu alacağız. Kullandığınız ve memnun kaldığınız marka varsa bildirebilir misiniz? 9-36 özelliği olan