Annemelek Kızlar bebeğim 4 aylık sezeryan doğum oldum yediklerime de dikkat ediyorum 5 kilo verebildim ama göbek sarkık bi şekilde 🥴 korse takıp bırakmıştım şimdi gene başlasam 4 aydan sonra faydası olur mu ki
ozgurkus Annemelek valla gitmiyor ben ne yaptıysam gitmiyor korse kullandım diyet yaptım 50 kiloyum şuan ama göbek şişkinliği var zamanla gider umarım günde 5 km yürüyorum.
Musmutluanne Annemelek canım o 1 sende toparlıyor hiç spor yapmadım kızım 1.5 yaşında tabiki eski göbeğim gibi değil azıcık yesem şişiyor ama bayağı gitti spor şart spor yaparsam eskisi gibi olurum birde kilolarda yavaş yavaş gidiyor dert etme tatlıya gömülme
Annemelek ozgurkus bu güzel haber bende yeniden başlıyayım bari fazlasında gözüm yok bende bi 60 olsam yeter 🥴
Annemelek Musmutluanne spor çok istiyorum çok da severim ama asla vaktim yok maalesef 🤦🏻♀️ İnşallah gider ya