Prensescik Tabi ki. Normal bir tavır olmadığını sizde farketmişsiniz ki üzülmüşsünüz. Dediğim gibi sadece geçiş dönemi olabilir. Ama pedagog size bu dönemde nasıl tavır takınmanız gerektiğini, bebeğinize öyle davrandığı zaman Nasıl tepki vermeniz gerektiği konusunda yol gösterir. Çünkü ne kadar küçük de olsalar onlara karşı davranışlarımız onların da dışarı karşı bize karşı davranışlarını belirliyor. Ben size bunu tavsiye edebilirim.