Busrajj 21 günlük anneyim bende. Feci şekilde gögüs ucu yarası çektim emzirirken ağlıyordum bebeğim acıkıyor diye ağlıyordum emzirme saati geldikçe resmen. Bunları lansınoh kremi kullanırken yaşadım malesef bana hiç etkisi olmadı. Aventin gögüs kalkanını kullandım o da pek işe yaramadı. Doktorum Madecassol diye bir krem yazdı mucizevi birşey emziremiyorum diye ağlarken 1 saat sonra geçti acılarım ama emzirmeden önce yıkadım hep göğsümü kokusu var ve hemen geçsin diye çok sürdüm kremi ama mutlaka öneririm mucizevi bir şekilde geçti 🤲 uzun oldu ama inşallah hemen atlatırsınız delirecek gibi oluyor insan acısından yaşayan bilir şifa dilerim 🎀🥰🤲