Prensannesi22 Allah sabır versin, ben 7 aylık hamileyken annemin meme kanseri olduğunu öğrendik. Gerçekten çok zor, şükür bizim küçüktü erken fark ettik hemen ameliyat arkasından radyoterapi. Ilaç tedavisine gerek yok dediler. En önemli şey moral deerdi yaşadık gördük, öyleymiş. Kuzum anneme umut oldu mutluluk oldu hemen toparladı kendisini. Benimle ilgilenmeye başladı. Sonra bebiş geldi tamamen unuttu hastalığını. Her radyoterapi seansından sonra yanımıza çağırdım hastane psikolojisinden çıksın diye. Keyifle gitti seanslarına, arkasından torununa geleceği için. Demem o ki, siz dik durun, bu da bi hastalık diye düşünün. Ben hep anneme öyle davrandım, grip de hastalık bu da hastalık dedim hep. Tedavini olacaksın Allahın izniyle bitip gidecek diye empoze ettim. O da hiç bırakmadı kendisini. Şifa bulursunuz inşallah bi an önce 🙏🙏