Kızlar merhaba kızım 6. Ayına yeni girdi yaklaşık 20 gündür doğru düzgün kaka yapmıyor herhangi bir huzursuzluk falan da yok ama geceleri uyanmaya başladı önceden hiç uyanmaz di alakası var mı yok mu bilmiyorum kakasıyla ıh ıh edip uyuyor geri emme flnda yok uyandığında gündüzleri gayet iyi emiyor ama nedense kaka yapmıyor 2 gün düzenli yaptı bu süreçte yeniden yapmamaya başladı zeytinyağı falan poposuna koydum ama o şekilde de yapmıyor içirdim ayriyeten yine yapmıyor ek gıdaya geçmedik totosundan gaz sesi daha sık geliyor bunu duyuyorum ama kaka yok sizce ne yapmalıyım normal bir durum mu bu süreç doktora mı götürmeliyim kabızlık harici neden böyle olur lütfen yardımcı olun kötü bir şey çıkacak diye ödüm kopuyor