Bizim de hastanede verdiğimizde sorun çıkmadı aile hekiminin aldığında yüksek çıktı. İkinciyi verdik büyük ihtimalle sorun yoktur test hassas ondan dediler. Aynen öyle oldu. Normalmiş dönüş yapmadılar. Ama ben sormuştum eger ikincide yüksek olursa damardan kan alıp bir test daha yaptiracaklarmis. O da yuksek olursa çocuk endokrine yönlendiriyorlar. Bazi bebeklere ilac bile vermiyorlarmis kendiliginden seviye düşüyormuş bazilarinda ise ilac tedavisi varmış büyük ihtimalle erken tanı olduğu için de kısa sürede duzeliyormus bebisler🤗 uzun oldu biraz aklıma gelen her seyi yazmak istedim🙈