Merhaba kizlar, bir sey sormam lazim. Kizkardesim hamile, 34. Haftasinda. Nst de duzenli sancilari cikmis, bu sekilde bu haftalarda sancilari olup da zamanimda dogum yapan var mi. Ben bebegim iri oldugu icin 38. Haftada sezeryan dogum yaptim. Hic sancim olmadi nst de hic sanci falan cikmadi. Durumla ilgili bir sey bilmiyorum maalesef. Tecrubeli anneler lutfen cevap verir misiniz?