Ikrabebek İlk adetimi oldum ve hiç ağrım olmadı. Ağrıdan kıvranan biriydim asla hapsız adet geçiremiyodum mucize gibi bişeymiş. Diğer adetlerde ağrı tekrar geri gelir mi acaba
Cennetinsusu Ikrabebek Benim de ilk adetlerim hep ağrısız oldu. Ama bu son aylarda maalesef adet oluyorum damla damla geliyor 2-3 gün sökülemiyorum. Söküldüğüm zaman da akşama kadar ağrıdan kıvranıyorum. Randevu aldım pazartesiye bakalım. 🤷♀️
Kiraz Ikrabebek bende meral ediyorum nornalde yatak döşej yatardım regl olunca ama ikidir hiç ağrım olmuyor 🤩
Ozgebrar2019 Ikrabebek Bende 8 ay önce doğum yaptım. İlk adetimde 0 sancı oldu. Diğerlerinde de artık eskisi gibi sancı olmuyor. Belki sizinde böyle devam eder 😊
Dadam Üüf ben de bir olaydım 🤦♀️ ateş falan basıyo arada Bi olsam rahatlarım 6 aylık olcak oğlum daha tık yok 🙄
dandiniko Ikrabebek kesinlikle harika bişeymiş benimde adet dönemlerim çok sıkıntılı geçerdi ama şimdi anlamıyorum bile 😊 inşallah hep böyle gider amin🤣
Muhendis_anne Ikrabebek adınıza çok sevindim keşke bende de bu durum geçerli olsaydı 😊yine ağrı yine ağrı
Mom10 Ikrabebek Benim de aynısı oldu.Doğumdan önce çok şiddetli ağrım olurdu doğum sonrası ağrısız oluyor çok şükür.😌