Fatma-sare Merhaba bebeğim birkaç gündür çok az emiyor memeyi veriyorum ağzından itiyor aç duruyor resmen sizce neden olabilir
Linamoms Fatma-sare bende de aynı sorun var 2 aylık bebeğim napıcagımı şaşırmış haldeyim sağıyorum veriyorum yine kabullenmiyor
elizabeth Fatma-sare huysuzluğu var mı eğer yoksa muhtemelen emdiği yetiyordur onu. Kızım 2,5 aylık öyle saatlerce emmiyo artık iki memeyi toplamda 10 dakika emip bırakıyor. Doktora sordum çenesi kuvvetlendiği için normal dedi
Fatma-sare Linamoms evet ben de şaşırdım artık moralim bozuluyor basıl bu kadar az yiyerek durabilir diye
Balteknem Fatma-sare normal canim o aylarda bendede oyleydi 3.5 olduk ozamn normale donmeye basladi serin yerde duurn suya sokun sudan sinra serinken emzirin bende hep ac diyodum ama kiloda aliyodu bir garipti
Fatma-sare elizabeth ay inşallah öyledir keyfi yerinde gibi rahatsızlığı yok çok şükür evet belki ben hala onunyeni doğan gibi düşünüyorum
elizabeth Fatma-sare evet bende öyle düşünüyorum sürekli emzirmek istiyodum ya kafasını itiyodu ya da zorla çok emzirince kusuyodu artık ikna oldum 😀
Fatma-sare elizabeth benimki de kıpkırmızı oluyor ağlıyor minik elleriyle itiyordu sanırım ben de ikna olmalıyım çok teşekkür ederim 🤗