Esra1260 Artık eski sistem yok kyk borcunda. Şimdi direkt vergi dairesine devrediyorlar. Ödeme başladığında, ödeme yapılmazsa da 3.ay icra geliyor. Ben de işten ayrıldıktan sonra başlamış, ama bize bilgilendirme gelmemişti. Sonra hesabıma bloke kondu, o zaman öğrendim. Ve hiçbir şekilde erteleme vs de yok. Sadece yapılandırma dönemi açarlarsa yapılandırabiliyorsunuz. Biz de o şekilde ödedik.
ödemediğiniz her geçen gün de çok faiz işliyor.