Mickeylover Merhaba kızlar. Emziren anneler için olan malt içeceklerden kullanıyor musunuz? Promalt denedim tadı berbat ve çok şekerli. Vita moms denedim daha güzel. İşe yarıyor mu deneyen var mı uzun süreli?
kbra4334 Mickeylover Promalt bende içiyorum günde 1 tane baya süt yapıyo ,baya şekerli evet hatta ben şekersiz yazandan aldım ama o bile öyle . Su katıp karıştırıp içiyorum bende
Minnakseven Mickeylover salak gibi 24lü alayım mı dedi al dedim eşime evde bir sürü promalt var aşırı şekerli bira.bi tek ben sevmiyorum sanıyodum öğürüyorum her yudumda içemiyorum bi faydasını da görmedim
GunesinPoncikAnnesi Balteknem bende içiyordum ondan hatta bir çok arkadaşımla beraber bebeklerin yüzünde kırmızı nokta nokta şeyler çıktı hepimiz bıraktık humanayı o malt içeceğinden değil de Migros’ta satılan armutlu bi içecek var oda malt içeceği ondan içiyor gruptakiler tadı da güzelmiş ben henüz denemedim
Asyah- Mickeylover ben şok veya mıgros dan maltana alıyorum işe yarıyor mu bılmıyorum en azından serinliyorum :)