NaimeYilmaz Bende 2 yaşı bulmasada daha öncesinde azaltarak bırakabiliriz diye düşünüyorum. 1 yaş tahlilini doktorumuz geçen ay yaptı, 9 aylıkken. Bütün kan değerlerine baktı, hepsi iyi. Kan ilacını ve d vitamini bıraktırdı, çünkü depoları dolmuş. Ben gene 1 yaşa yakın kontrol amaçlı götüreceğim. Teşekkürler.