Omerinannesi342 Burun estetigi olan 2 arkadasim var. Onlari goz onune alarak diyebilirim ki, cok zor bir ameliyat. Belki kolay geciren de vardir; ama 2 arkadasim cok zorlandi. Agri sizi cok okuyormus. Bir de ikisi de begenmedi revizyon ameliyati oldular. Yani burun ameliyati zor, burnunuzu da korumaniz gerekiyor. Ama nefes alamiyorsaniz o donemde yaninizda birisi olacaksa olabilir belki