demirboy Merhaba bebeğim çok huysuz sürekli ağlamaklı mızmız çok üzülüyorum acaba diş mi başka bir şeyi mi var bu iki çıkıntı diş patlaması mı daha önce var mıydı hiç hatırlamıyorum
demirboy Hsyh yaa sevindim aslında 6.5 aylık dr ne kadar geç o kadar iyi demişti. Peki çıktığını nasıl anlıyorsunuz diş eti nasıl oluyor
demirboy Hsyh işte bende acaba oradaki 3 çıkıntı diş şişliği mi dedim önceden öyle miydi hiç dikkat etmemişim anlayamadık bizde
demirboy Mom061 biz eşimle dişe yormuştuk😄 ah tecrübesizlik işte yanımızda kimse de yok büyüklerden tek bakıyoruz 🙄
gamzelikizim demirboy sende bendensin bizimde 1 haftadır cok huysuz diş zannediyorum kaşıkla vuruyorum tık yok bide tek buyutuyorum büyüklerimiz yanimizda degim
Mom061 demirboy Bende tecrübesizdim, ilk dişini çıkartana kadar. 😊 Bak bu resimde dişldrini patlattığı gündü. Damaklar kabarıyor, sonra böyle patlayıp diş geliyor. 😊
demirboy Teachermom peki o zamana kadar bu çocuk bir şey yemez mi acaba normalde kahvalsçtısını yerdi bugün hiç yemedi
demirboy gamzelikizim neden çok huysuz acaba kulağını tutuyor acaba kulakta mı bir şey var bir dr a göstereyim bugün
bimohr1406 Mom061 bu resim çok iyi oldu bende arkadaş gibi diş deyip citcitli badi bile yaptırdım boşuna demek ki🤣🤣