canevlat Kızlar şimdi ben 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim.16 gün lekelenme oldu sonra kanama başladı 10 gün sürdü bitti.23.gun tekrar adet oldum 10 gun.2 gün oldu biteli tekrar adet oldum normal mi bu yani gebelikten kalan bı durum mu?