canevlat Kızlar şimdi ben 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim.16 gün lekelenme oldu sonra kanama başladı 10 gün sürdü bitti.23.gun tekrar adet oldum 10 gun.2 gün oldu biteli tekrar adet oldum normal mi bu yani gebelikten kalan bı durum mu?
Emin_e canevlat ben de kimyasal gebelik gecirdim ama boyle olmamisti 10 gun kanama sonra normal dongumde adet olmustum.. ama kisiden kisiye degisebilir tabi
canevlat Emin_e 2 ay oldu normale dönmesi gerekmez mi artık tam bitti diyorum iki gün bişey yok yine başlıyo doktor hcg degerime tekrar bakmadı gerek yok dedi ultrasonla baktı normal dedi sadece
Emin_e canevlat o zaman normaldir insallah agriniz falan da yoksa duzene girecektir, bunye meselesi toparlanmak… veya hamile kalmaya calisiyorsaniz o yuzden de olabilir ara kanamalar