Sedauznr Kızlar selam Saçımın önünde saç çıkmaya başladı, bebek saclar , baya kotu duruyor , emzirme donemindeyim , 5 ayda başladı , Bi haftadır iğrenç duruyolar uzamiyoda tug şeklindede degil baya sık yani , acaba yasayan varmı , sonradan dökülüyor mu 😟
ay_16 Benimde var ben cimbizla aliyorum ama hep vardi yani sonradan olmadi sizinki neden oldu bilmiyorum üstte kalsin 🌺🌺