Rmysamiranakyuz Valla canım onu bizden bir önceki aşıda istemişlerdi bizde pandemiden dolayi hastanelere götürmek istememisdik 1 yaş aşısını oldu istemediler sürcden dolayi acele etmwnize gerek yok biraz bekleyin dediler icimde el vermiyordu en azindan bi kaç ay daha büyüsun diye vermiyorum hissetgin belli bi durumu yoksa bekleyebilir canini cok yakiyolar miniklerin