DuruK Hanımlar bebişlerin kıyafetindeki kaka lekelerini nasıl çıkarıyorsunuz allah aşkına 🤔🤔 ben ne yaptıysam çıkaramadım.. en son kendi deterjanım ile yıkadım sonra bir kez de onun sabun tozu ile yıkadım 40 derecede yine çıkmadı 🥴🥴 bunun formülü nedir 🙄
Zulal09 DuruK Eğer kakayla kurursa çıkmayabiliyor sapsarı 🤭 bende hemen elimde kakalı yeri çitiliyorum öyle sepete atmıyorum yoksa çıkmıyor
ikos58 DuruK green clean kullanıuorum set olarak. Kaka olunca azıcık leke cıkarıcısından dokuyorum akıtıyorum. Makınayı calıstırırken de deterjanın uzerıne bır olcek leke cıkarıcı koyuyorum. 30-40 derece 30 dakıka hassas kısa programda yıkıyorum leke kalmıyorum
Hacerr DuruK bildiğiniz hacı şakır sabunla surtuyorum sonra makinaya yıkamaya atıyorum tek bir leke bıle kalmıo
snyymn DuruK Hacışakir granül sabun kullanıyorum. kaka geçtigini gördgüm dk aynı sabunla kaka bulaşan yeri yıkıyorum bazen unuttugumda oluyo ama 1-2 gün farketmiyo cıkarıyo
NurcanDemiray Emirim babay me e bebeğinki mi eğer oysa içinde katkı varmış instagramdan mühendisinoğlunu takip edin çok güzel bilgiler veriyor bu tür şeylerle ilgili
Doga171717 NurcanDemiray internette herşey saptırma herkes kim para verirse ona iyimşeyler söylüyor...
Hndmtl DuruK önce sabunlayıp sıcak suda elimde bir çitiliyorum. Sonra da frosh un bebekler için leke çıkarıcısını sıkıyorum üzerine. 1 saat kadar beklettikten sonra 40 derecede yıkıyorum hiç bişey kalmıyor☺️
Deletedmom22 DuruK ilk önce soğuk suda çitileyin toz ile sonra beyaz sabuna yatırıp bekletin daha sonra makine de yıkayın tertemiz
NurcanDemiray Doga171717 dediğim yeri takip ederseniz saptırma olmadığını anlarsınız gerçekten herşeyin içerğini tek tek inceleyerek gerekli açıklamalarla bilgilendiriyor
Littlemisssunshine DuruK sabun tozlu ve lkee çıkarıcılı suya basıyorum, 1 gece bekletiyorum, sonra makinada yıkıyorum, kar gibi oluyor. Sabun tozum roxy, leke çıkarıcım baby me
DuruK DuruK tşk ederim hanımlar yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla işin özü bekletmeden suya tutup kabasını almak..😊
Deletedmom47 DuruK Ben geçenlerde iki kere oldu ilk şok olmuştum taşmış tüm kıyafetler sarı sarı olmuş 😶😶😶😶.Direk bi suyun altından geçirdim direk makınaya attım unıbaby dererjanla 40 derecede 1.40 dk programda tertemiz oldu 🥰.