Balpamuk benim doktorum parolu falan gönül rahatlığı ile içebileceğimi söylemişti hatta mastit oldum 3 kez ve hepsinde antibiyotik kullandım. Ateşler ve ağrılar içinde iken direnme şansınız olmuyor. Benim burada kimsem yok eşimde çalışıyor, kendimi güçlü tutmam şart yani