Kızlar hamileliğimde bir tel dökülmeyen saçım şu an tomar tomar elime geliyor. 3.5 ay oldu doğum yapalı. Başlarda daha azdı ama şimdi sürekli örülü gezdiğim halde yürüdüğüm yere saçım dökülüyor. Tararken ki durumundan bahsetmek bile istemiyorum. Kel kalacam vallahi. Var mı bu durumu yaşayan? Önerilerinize açığım.