kbra2234 Canim nerede oturuyorsun yaz ki ona gore diyeyim sana ben devlette bir doktor belirlemedim 1 yasa kadar pre oldugu icin kendi doktoruna goturdum zaten sonrasi hasta oldugunda vs goturuyorum sultangazide oturuyorum medigolde goturuyorum muayne ucretide uygun ama 3 ayda bir avrasyaya gidiyoruz. Haseki egitim atastirma hastanesinde bir doktora daha goturuyorum kan vs istedikleri zaman yada gribal normal bir hastalikta cok memnunum zaten biliyormusum bilmiyorumda yeni yapildi hastane genel olarak herkes memnun ben ogrenirim buraya yakinsan eger doktorun ismini