minigim16 eslem_2020 Cok sagolun yaa..Bi de sey sorucam size ya. 180 tl mi ne bi süt parası varmisya. Onun icin ayri bi basvuru yapmadk biz. Yapmak gerekiyo miydu? Yoksa eşimin maasina mi yatcak direk? Sizin nasil oldu?
eslem_2020 minigim16 eşim isyerine dgum raporunu götürdü süt parası nasıl oluyo tam bilmiyorum ama o baswuruda oda gözüküyorum herlde
deniz__92 eslem_2020 ben arayıp sordum canım şimdi Mart’ta doğum yapmıştımmayısta yatırmışlar e devlette ödeme aşamasında yazıyor ama yatmış
eslem_2020 deniz__92 bnmde öyle. Oldu hazrnda doğum yaptım 1inde 5indr baswurdu eşim bugün aradım yatmış ödeme aşamasında yzyo
Merve-miray eslem_2020 Ben 7 mayısta doğum yapmıştım ama anca 1 haziranda başvuru yapmaya gidebildim. Adam bana en geç 2 ay sonra yatar demişti. Gecen de pttye gitmiştim sordum daha yatmamış demişlerdi
minigim16 eslem_2020 Evet benimki de iş yerine goturdu dogum raporunu. O sekilde bi basvuru yeterlidir heralde.
eslem_2020 Mrc123 eşim bya yerlere gtrdum doğum raporunu ddi önce sgkya gtti sanırım ordan yonlendirdiler
Sumeyye-buglem Selcannn bnm o işlerle kaynm ilgileniyor muhasebeci olduğu için ama bnm 2 sonra yatmıştı