Bunu iki gün önce bende yaşadım .Çevresini yastıklarla çevirmiştim ,tekmeleye tekmeleye yastıkları düşürmüş .Ve yataktan düşmüş .O kadar korktum ki ..sizi çok iyi anlıyorum .Ama olacak olan tedbir aldıktan sonra bile oluyor .İnş bir daha böyle bişi yaşamayız .Olumsuz yorumları da görmezden gelin .Kimse kimsenin anneliğini sorgulayamaz.Bebişinizle mutlu günler 🖐