gozde__ ihmalkarlığınzla bana bırde beddua etmeye çalışmayın,haklı olanın bedduası tutar.bende anneyım bende uykusuz kalıyorum.neden bilerek tedbır almim da cocuk yataktan düşsün.ben cocugumu düşer,üzerine yatarm vesaıre dıye beşiğine yatırıyorum mesela.allah herkese akıl,beyin vermiş neden kullanmiim??olacakları düşünemicek değilsinzdir.kendınız dıosunz şeytana uydum yastık koymadım diye.allah allah!bunun sorumlusu ben değilm birde bana kendını savunma.MADEM SAVUNALACAK BİŞİ YAPTIN AÇMASAYDIN POST??bu gözler sorumsuz anneler gormekten bıktı.Bak cocuk koşarken düşer,yürürken düşer eyvallah.evet dediğin gibi düşe kalka büyürler ve bu cocugun hatası olur kendi kendine düşer.ona mudahele yetişebilrsen edebılırsn.ama bilerek uyku zamanı yastık ile tedbir almamak tamamen ve tamamen senın hatan.hiç zeytın yağ gibi üste cıkmaya calışma hatalarından ders cıkar.onlar daha cok kucuk.ben bıle bazen eşime verınce cocugu korkuyorm düşürür edermi diye gozumu ayıramıyorum.tedbir aldıgın halde düşmüştür amenna.AMA KENDI AĞZINLA DIYORSUN BE GUZELM KASITLI KOYMADIM DİYE🤷🏼♀️kafamı duvarlara vurcam artık🤨