2lokummannesiii ramazan bayramında gelmişti hamarat kızım 😂 o günden beri 2 kere süpürgeyi açtım. Titizlik seviyenize göre bence normal süpürgeyi açma süreniz ben o kadar titiz değilim 😂 kapıların arkasını falan almıyor. Onuda silerken ben alıyorum. Koltukların altına giriyor halıların üstüne rahat çıkıyor. benim çok eşyam yok rahat kullanıyorum. Salonda masam falan yok sadece koltuklar var üniteyi bile kaldırdım oğlum üstüne çıkıyor diye 😂 genel olarak çok iyi temizliyor. Yani bakıyorsun ev temiz çalıştırıyorsun yine bir sürü toz çıkıyor.