2lokummannesiii Oğlum 11 aylık ama çok az mama içiyor. Ek gıda da pek iştahlı yediği söylenemez. Kan damlası kullanıyorum. Ama mamayı aşırı azalttı anlamıyorum.
Gulfem07 2lokummannesiii karadut özü verin kan yapar kullanmayın damla bir ay sonra tahlil yaptırın baktınız düşük değerleri verin tekrar
balannesiii 2lokummannesiii dişleri cıkıyor olabilir o zamanlar ılıkta olsa bişey içmek istemiyolar canım yada iştahsız bir bebeğin var
2lokummannesiii Arkadaşlar 11 veya 12 aylık bebekleriniz günde ne sıklıkla anne sütü veya mama alıyor? mama içenler ne kadar içiyor bana yazar mısınız?
2lokummannesiii Gulfem07 alerjik olduğu için kanı çok az düşük çıktı. Neyin alerji yapacağını bilemediğimden o tarz şeyler veremiyorum maalesef.
Gulfem07 2lokummannesiii 😐Arinli hayat sayfası var instagramda takip edin belki alerjik besinlerde vardir
2lokummannesiii balannesiii aslında üstten dört tane geliyor iki tanesi yaracak gibi ondan mı bilmiyorum azalttı mama işini