Arkadaşlar 11 aylık kızım var, hep 3 saatte bir yer, ama gece beslenmesini kesmek istiyorum, nasıl yaptınız, saat 22 23 gibi uyuyor sabah 7 8 gibi kalkıyor gece boyunca 3 4 kez mama içiyor, tecrübelerini paylaşmak isteyen var mı, çalışan bi anneyim, o yzden de alışsın istiyorum gece beslenmemeyede, sadece mama ve ek gıda alıyoruz bu arada