Sağarak besliyorum bebeğim. Aklımda hep ne kadar vermeliyim sorusu var. Bugün evolve mamanın arkasında 2 aylık için 150 cl yazdığını gördüm. 2 ay için çok değil mi? 2 ay 23 günlüğüz. 3 saatte bir 100-110 veriyordum ama reflüsü olduğu için 2 saatte bir 90 veriyorum. Çok mu az diye düşünmeye başladım. 90 ile asla tatmin olmuyor. Biberonu kendi bıraktığını hiç görmedim. Hep ben bıraktırıyorum. Bazen mızıklanıyor hatta ağlıyor bittiği için. Arada 110 vermeyi deniyorum gözlemlemek için bu seferde az az kusuyor rahatsız oluyor miğdesi ağzına daha sık geliyor.