Oyku123 Sleppy 4 numara cırtlı bez kullaniyoruz kampanyalara bakinca külot bezler daha uygun oluyor digerine göre buzamana kadar cirtlı kullandık hep külotbezler kullanişlı oluyormu varmı kullananlar
AlyaaSrmrt Oyku123 valla ben bi kere yanlışlıkla almışım külpt olduğunu farketmeden kullanamadım. İğrenç birşey. Kimiside çok seviyor 🤷🏼♀️
Tugceeeee12345 Oyku123 kışın iyi di çok kalın ve havasız ucuzluğu batsın bir ayda zor geçti pişik yapmış mantar o kadar uğraştım ıeski bezimiz primays döndük rahat ettik
boncukhaniminannesi Oyku123 kesinlikle cırtlı bez kuzum külot bez ne kadar elastik olursa olsun iz yapiyor evet bebeğin canı acimiyor ama o izi her gorduugun de için gidiyor
Nurhira61 Oyku123 biz 2 aydır külot bez kullanıyoruz ben aşırı memnun kaldım xırtlı bezlerde taşırma oluyor külot bezde asla olmadı
Gldne01 Oyku123 ya yazın için birşey diyemem de kışın için işkence çocuğu lahana gibi kat kat giyidiriyoruz sonra onu giydirmek için soy tekrar giydir bence cırtcırtlı daha kullanışlı gibi