Beren2323 en son 2 yıl önce aldım. Gerçekten fiyatına göre fazla kaliteli. Çantalarından bile aldım. Şöyle söyliyim heryerden alırım modelini beğendikten sonra. M&S penti suwen den aldığım pijamalar bir süre sonra rengi solar yamulur öyle uzun süre kullanamam. Ama ordan aldıklarım hala ilk günkü gibi. Kumaşı da kaliteli. Güvenilir sayfa. Hatta bir kere sorun yaşamıştık. Ben online ödemiştim. Evde olmayacağım İçin de annemin evine gönderdim alsın diye. Kargocu da annemden ücret istemiş. Kapıda ödeme demiş. Annem de Ödemiş. Sonra ulaştım firmaya. Online ödemiştim ama kapıda da almışlar dedim. Özür dilediler hemen geri yatırdılar mesela. 2 Yıldır bakmıyordum şimdi bakayım bi 😀