Murduy 37.9 a çok Yüksek diye bakmıyor doktorlar canım 38 ve üstü ateş düşürü kullanın diyorlar uzun süre 38 üstünde kalırsa hastaneye başvurun deniyor. Bize öyle demişti doktor. Ama yine de bi araştır istersen. Anne olunca böyle oluyor işte 🥰 Rabbim şifa versin kuzuya