fatmablnakgn canim kendiliginden düzene girmiyo maalesef.. ilk iki ay çektim bunu.. sonra çok şükür araştırdım okudum düzene soktum.. şimdi en geç akşam dokuzda yatiyo meleğim.. sana ilk tavsiyem kesinlikle sabah erken kaldir gece ikide mı uyudu, olsun yine de sabah sekizde kaldır en geç. Bı kaç gün çok yipranizsiniz çok yorulursunuz ama en azından geceyi gündüzü ayırt eder. Ve bebekler sabah güne kaçta başlarsa akşam ondan bı kaç saat sonra günü devirirler. Sabah yedi kalkis akşam sekiz dokuz uykuya yatış gibi.. bir de Instagram’da bir sürü uyku eğitmeni koçu vs var ve gerçekten alanında uzman kişiler.. uyku eğitimi verme istersen ama en azindan sayfalarındaki bilgilere bakarak saatleri düzenle.. inan her şey daha güzel olur. bir hafta sabret sonra emeklerinin karşılığını alırsın. Ayrıca çoğuna dmden yazınca geri dönüyorlar bile.. Benim bebeğimin üç gün uyumadigi olmuştu düşün… Allah yardımcın olsun