Blkns12 Öncelikle dogumunuz hayırlı olsun, sağlıkla büyütün bebeğinizi. Gündüz ve gece saatlere bağlı kalmadan, bebeğiniz ağladıkça emzirmeye çalışın. Geceleri araların açılması normal. İki göğsünüzü de emmek istemesi normal. İlk başlarda süt kanalları dar ve talebin ne kadar olacağı belli olmadıgı için fazla üretim var. Ancak bebeğin emme rutini oluştukça ve süt kanalları da genişledikçe siz o doluluk yokmuş gibi hissediyorsunuz ama inanın doluyor. Her emzirme sonrası elle sağım yapın 5’er dakika her iki memeyi de. O sütleri de biriktirip bebeğinize içirebilirsiniz, süt üretimine yardımı olur.