Kendimi sizin yerinize koyuyorum önce bol bol suyla bi yıkardım evde kortizonlu kremi vardı ya onu sürerdim ya sudocrem sürerdim ya da losyonunu sürerdim bikaç kez tekrar ederdim baktım geçmiyor doktora götürürüm şurupları filan oluyor sanırım ya da doğru kremi yazarlar.