Bnzksrc Merhaba. Kızım 26 günlük 3 hün önceye kadar 3-4 günde bir kaka yapıyordu. 3 günden beri günde 2 yada 3 kez kaka yapıyor. Normal mi acaba. Kaka rengi sarı.
Dodonay Bnzksrc üç dört günde bi kaka yapması normal değilmiş asıl. Şuan normal gbi. Hatta bana biraz az geldi
CemreKerem Bnzksrc oğlum sizin bebeğiniz kadar iken günde 4 5 kez kaka yapıyordu diye kalmış aklımda . Acaba bu durumu doktorunuza sordunuz mu ya da bebeğin kilo alımı nasıl 1 ay için 4 5 günde 1 kaka çok az geldi bana .
NurcanDemiray Bnzksrc benim iki ayşık bir audır 5 günde bir kaka yapıyor hatta 6-7 gün bazen dr 10 güne kadar normal
Zeyyy Bnzksrc her yere aynı şeyi yazıyorum biri beni dövecek 😂 benim kizdada olurdu bu sorun doktorum dedi ki 7 gün de 1 kaka - gün de 7 kaka normalmiş hatta amerikalı doktorlar buna 10 gün de bir dermiş
Mugesen88 Bnzksrc 7-10 gün arasi yapmamasi normal kabul ediliyor.. 10 . Günden sonra normal kabul edilmiyor.. Saglikla büyüttün.🤗