Kızım kabız olmuş. Poposunun ucunda ama çıkaramıyor. Azcık çıktı gerisi gelmiyor. Islak mendille ben aldım ucundakiNi. Çıkardığı parça parça geliyor. Misket şeklinde düşünün. Ikınırken çok ağlıyor nefesi kesiliyor kıpkırmızı oluyor. Poposu da kızarmış. Ne yapayım da çıkarsın kolayca. Ucunda içerde duruyo ama çıkaramıyor 😒😒