Ravzam30 ben soru sordum zaten niye hemen savunmaya geçiyorsunuz ve aksine siz çok subjektif değerlendirme yapmışsınız hiç genel bir yorum değil farkındaysanız ✋🏻 Ben hiç o derece abarttığınız bir bebek ve anne görmedim duymadım memeye bağlıymış anne kısıtlıymış abartıyorsunuz 🤷🏻♀️ Emziğe alıştırıyorsunuz sonra da emziği nasıl bıraktırabilirim diye yana yana çözüm arıyorsunuz (çoğunluk böyle gördüğüm başlıklar ve tanık olduğum kişiler üzerinden değerlendirme yapıyorum)