neslimmm iyi bir çene cerrahına denk gelirseniz 1 dk da çeker ve ağrınız olmadan devam edersiniz. Hamileliğimin son ayına girerken lokal anestezi ile yarıp aldılar. Biraz buz koyup duruyorsunuz. Acı eşiğim yüksek olmasına rağmen 20’liğin yarattığı agrı o kadar kötüydü ki dişçi koltuğuna oturma fobime rağmen karnım burnumdayken attım kendimi. 1 dk sürünce neden çektim ben o ağrıyı dedim kendime. Hiç dertlenmeyin, doğru doktor sizi kurtarır.