Biz ilk o yöntemle ettirdik aksamına oğlum o acıyla aparatı cıkardı kan revan içinde dr a zor yetiştirdik . Normalde doktor bile bayagı ugrasıyo cıkarmak için o günğn aksamı dikiş oldu. Simdiki aklım olsa dikişli yaptırırdım en başta 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Normalde aparatı cocugın cıkarması imkansız gibi bişeymiş ama oldu işte