Defne06 Brrrrrr sen uyandır emzir sarılık yok çok şükür ama olmayacağı anlamına gelmez kandaki açlıkla beraber biluribin değeri artabilir göz içleri burnu ve karnına takipte kal
Hsyh Brrrrrr sarılık olmasada kan şekeri düşüyor olabilir sürekli uyandırın uyuması normal 2 saatte bir emzirsenis yeterlidir daha minicik uyusun
edavemiraduruu Brrrrrr Evet normal canım ilk aylarda fazla uyuyorlar büyüdükçe uyanık kalma süreleri artıyor sen yine 2saati geçirmeden emzir ki kan şekeri düşmesin
Guguk Brrrrrr iki saatte bir uyanırdım emzirin kan şekeri düşmemesi için uyanmıyorsa soyun hafif ürperince uyanır