Cnprtk biz doktora götürdüğümüzde inmiş mi diye doktor bana bak inmiş eğer inmeseydi burda ki sert olan şeyler yukarda dururdu dedi ve oğlumun ki bariz aşağıda duruyor hatta işte açıklama yaptı inmeyen bebeklerde o iki sertlik hafif yukarda durur dedi kendiliğinden inmesini bekleriz eğer inmezse üroloji doktoru tarafından hem testisleri indirir indirmişken sünneti de yapılır o bebişin dendi